My lovely followers

maandag 2 april 2012

Baby Tilda sleeping


Bij 'Scrap en More' hebben ze deze week ZO'n leuke bloghop!
Ze hebben een schets ter beschikking gesteld en dan moet je bij iedereen gaan kijken om te weten te komen wat je allemaal nodig hebt voor je kaartje.
Zo gezegd, zo gedaan en na alle spulletjes bij elkaar te hebben gezocht, ben ik er aan begonnen.
Ik dacht eerst: 'Jeetje, wat een simpele schets', maar eigenlijk is alles bijna vanzelf op zijn plooi terecht gekomen. Ik ben zelf wel tevreden over mijn creatie!


En hier is dan mijn uitwerking van de schets met de nodige materialen.
Ik heb ook geëxperimenteerd met mijn Copics. Gezocht naar de juiste schaduwen, weer plooitjes verwerkt en ook... afgeweken van de kleurstraten! Ik zocht namelijk een pastelachtig roze dat ik niet in mijn bezit had.
Door de kleuren RV13, RV10 en RV02 te mengen, kwam ik uit op dit prachtige roze. Is het niet helemaal lief?

Maar goed, met dit kaartje waag ik mijn kans bij Scrap & More *click* hé.
En ook doe ik EINDELIJK graag mee met WOC *click* (nu ik daar eindelijk bloemen heb gekocht!!) waar het thema is 'Things with Wings'

Hieronder nog even de materiaallijst en ook de kleuren Copics die ik heb gebruikt voor de liefhebber. Als ik ergens mooie kleuren zie, weet ik dat ik daar wel iets aan heb.

Stempel ~ Magnolia
Kleurmedium ~ Copics [huid: E02, E01, E00, R20] [pakje: RV13, RV10, RV02] [kussentje: RV04, RV02, RV14] en ook mijn witte gelpen gekocht bij Elke. Nooit een betere geweten!
Papier ~ Vintage blokje uit Action (straks is heel mijn blokje op, goed he! of niet natuurlijk... hihi)
Lint ~ "Van Uytse"l en "Naald en Draad" in Schoten
Bloemen ~ Wild Orchid Crafts
Bedel/Charm ~ gekregen van Margo
Uitgestanste blaadjes ~ gekregen van Margo
Distress inkt op de randen ~ Spun Sugar - Tim Holtz
Letterstickers ~ Cosmo Cricket
Stickles ~ Star Dust
Extra ~ achtergrond geëmbosst, randen gedistresst, plakparels en nietjes

Eigenlijk gek hé wat je allemaal gebruikt op één kaartje... Je beseft het eigenlijk niet tot je hier een lijstje maakt!

Hopelijk hebben jullie weer wat inspiratie opgedaan en tot de volgende keer!
Ik ben heel benieuwd wat jullie er van vinden hoor!!



12 opmerkingen:

  1. Ha Evi,

    wat een schatje zeg! Die glinsterende vleugeltjes zijn prachtig en vallen meteen op.
    Inderdaad altijd verbazingwekkend hoeveel verschillende materialen er op 1 kaart passen ;-)) Het mini veiligheidsspeldje is erg leuk!!
    Ik wens je veel succes met de challenges.
    Groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi evi
    een pracht van een kaart en dat roze is zeker erg mooi geworden!
    ja soms moet je wat rommelen met de stiften om een kleur te krijgen die je wilt:-))
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi gedaan en je kleurentest is prima geslaagd!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig schattig kaartje, mooie kleurtjes,de vleugeltjes heb je mooi bewerkt,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schat van een kaart en ontzettend leuk dat je mee doet met onze bloghop!
    groetjes Yvonne
    dt-lid Scrap&More

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lief kaartje en leuk het lieve afgewisseld met wat stoerdere details zoals de nietjes.

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ohhh wat een lieffie die kaart van je, leuk dat je aan onze bloghop mee doet
    Groetjes Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk dat je meedoet aan onze Bloghop Challenge.
    Wat heb je een lief kaartje gemaakt!!
    Heel veel succes met onze Bloghop!!
    grt. Sas (DT-lid Scrap & More)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een mooi en heel lief kaartje heb je gemaakt! Leuk dat je meedoet aan onze bloghop, bedankt daarvoor en heel veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een prachtige kaart bedankt voor je deelname bij scrap & more

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nu ik vind hem super mooi geworden. Inderdaad gaat er vaak veel op een kaart, heb je meestal niet zo'n erg in. LOL. Helemaal toppie hoor.
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Such a lovely card!
    Thanks for joining our challenge at WOC this time - hope to see you back at our next challenge!
    Hugs Anne Kristine

    BeantwoordenVerwijderen