My lovely followers

woensdag 25 april 2012

Christmas in... April!?


Toen ik deze week de schets van Cards & Things zag, had ik meteen een ideetje. Jammer genoeg had ik niet meteen tijd en was ik dus ook te laat voor deze challenge.
Dat wil natuurlijk niet zeggen dat je je creativiteit moet laten varen, dus besloot ik om alsnog een kaartje met de schets te maken.
Tussen mijn Marianne Design privé papierwinkel zit echt heel mooi Kerstpapier dat ik na de feestdagen heb gekocht (ja, ik was toen nog in de stemming he :) ) maar waar ik toen niets meer mee gedaan heb.
Aangezien ik graag toch terug een voorraadje Kerstkaarten zou inslaan, heb ik een Kerstkaartje gemaakt.
Heel eenvoudig, maar ik hou er tegenwoordig wel van. Het spaart je ook heel wat tijd als je geen afdrukjes moet inkleuren en er bijpassende kleuren papier moet bij zoeken (alhoewel ik hier nog wel een aantal afdrukjes heb klaarliggen hoor).

Hebben jullie trouwens ook al eens op de Whimsy blog gekeken? Het nieuwe GRATIS online inspiratiemagazine is weer uit en ik sta er niet minder dan vijf keer in gepubliceerd! Het voelt toch als een grote eer hoor!

Met deze kaart doe ik ook mee met ABC Challenges - H is for Hardware. Wie weet wat voor leuke dingen kunnen er nog mijn pad opkomen en het zou wel enorm helpen om de voorraad Kerstkaarten op peil te houden :)

Veel uitleg voor een kaart met weinig materiaal:

Papier ~ Marianne Design en witte cardstock
Charm ~ Whimsy stamps
Extra ~ hoekpons en scrapper's floss (Marianne Design)

Lieve groetjes

9 opmerkingen:

  1. Heel erg leuk Evi!!!
    Succes met de challenge.
    Lieve groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig kaartje is dit geworden, super!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk kaartje, goed idee om al te beginnen met kerstkaarten, heb hier ook nog 2 leuke kerstblokken van MD liggen, dus je ziet het wel op ons blog verschijnen, hihih.
    -xx- Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Evi,

    het ziet er op de een of andere manier heel bekend uit... Of ik heb een deja vu of iemand anders heeft zoiets ook gedaan. Maar dat maakt het niet minder leuk! Heel grappig en toch stijlvol....enne, een privéwinkel vol papier??
    Groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi kerstkaartje Evi! Je spaart inderdaad veel tijd uit, maar mij lukt het niet om zonder een afdrukje een kaartje te maken :) hihi... Vind het kleuren het leukste!! Ik heb het magazine daarstraks al gezien en je leuke kaartjes al bewonderd!! Leuk he :)
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lovely card love the different papers and the charm too, Thanks for joining us on the ABC Christmas challenge, and good luck with the DT Call, Thamks for applying to be on our design team! Hugs Samantha :0)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk hè deze schets?
    Had er ook iets moois mee gemaakt, maar vind jouw uitvoering ook helemaal te gek!
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi evi
    je kaart ziet er strak uit maar wel erg gaaf met al die verschillende stroken papier
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gorgeous card - looks like a great way to use up scraps!
    Thanks for playing with us at the ABC Christmas Challenge...hope you'll join in with our new fun challenge!
    Helen x

    PS - thanks also for entering our DT call! :0)

    BeantwoordenVerwijderen