My lovely followers

zondag 24 juni 2012

Thanks



Deze is echt wel de laatste in het rijtje van de juffen/meesterkaartjes, maar ik merkte dat ik hem nog niet had laten zien!
Heel simpel met een paar gekleurde papiertjes uit een schoolcollectie en de appeltjes uitgesneden met mijn Silhouette. Een stukje twine, wat witte letterstickers en klaar is kees, kaartje, whatever :)
Ik merkte dat ik al bijna twee volledige weken niet meer aan mijn knutselspullen heb gezeten zonder ze zelfs eigenlijk te missen. Tegenwoordig heb ik genoeg om handen en ben ik helemaal verloren geraakt in de boeken van de Hongerspelen, die ontzettend verslavend zijn (ja, nog verslavender dan knutselen!).
Als je dan ook nog elke dag gaat fitnessen en twee keer in de week gaat zwemmen, dan blijft er weinig tijd over en die weinige tijd gaat eventjes naar de school. Ach ja, wie mooi wil zijn, moet lijden zeker? (Hoewel ik helemaal niet lijd, hoor! In tegendeel... voel me net tiptop en mijn nieuwe figuurtje begint me wel te bevallen hihi). 

(Kleine ps. voor Margo... Dus nu weet je waarom ik niet aan de lekkernijen zat die je had uitgestald he ;) Het was helemaal niet persoonlijk bedoeld, he! ;) )

Binnenkort EIN-DE-LIJK grote vakantie en dan zullen de kaartjes hopelijk weer vloeiend uit mijn hand komen, want ik heb nog een hele grote bestelling af te werken!

Sorry als ik de laatste tijd dus wat minder heb gereageerd, maar nu weet je ook waarom en binnenkort ben ik weer helemaal terug de oude. Beloofd! ;)

Hele lieve groetjes

4 opmerkingen:

  1. Leuk kaartje Evi en we zien je wel weer verschijnen! Geniet ervan meid!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Evi,
    wat een zelfdiscipline heb jij zeg!! Geweldig!
    Je kaart is super leuk geworden! Leuk idee, om die appels zo uit te snijden en dan het restpapier om het zo te noemen, ook te gebruiken.
    Groetjes, GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Evi, jij bent er ook goed ingevlogen zeg!! Zwemmen, fitnessen, ... Doe zo voort ;) Je bent goed bezig! Logisch dat je geen tijd meer hebt om te freubelen en lezen is ook heel erg leuk he! Heb in die week vakantie ook 2 boeken uitgelezen :) hihi... Je kaartje is heel erg leuk! Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi evi
    wat een gezellige leuke kaart met die vrolijke appels en alles op zijn tijd hoor het moet wel een pleziertje blijven:-))
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen