My lovely followers

zaterdag 27 juli 2013

Yeah baby



Hopsakee.
Nog eentje in de babyreeks dan.

Ik baseerde mijn kaart op een lapjeskaart die ik al een paar maanden geleden maakte.
Omdat die zo snel uit mijn voorraaddoos verdwenen was, besloot ik er eentje in babyversie te maken.
Ik had het helemaal in gedachten...
Ponsen en naaimachine bovengehaald en GAAN.
Het draaide toch een beetje anders uit, waardoor ik uiteindelijk besloot om nepsteekjes met mijn fineliner te maken.
Ook een afdrukje van een meetlintje, want babietjes worden altijd gemeten wanneer ze geboren worden he?
Gaat perfect voor een jongen, maar kan ook als stoere meisjeskaart.


Hier nog een foto van mijn materialen.
Vind ik handig zo. Ookal moet ik altijd al mijn materialen er terug bijhalen nadat ik ze al weggestoken heb omdat ik dan bedenk dat ik er nog geen foto van heb gemaakt *zucht*
Gelukkig hebben we ook nog steeds Eline die fantastische papiertjes maakt die je zo helpen bij de babykaartjes.

Oh oh... en kijk! Helemaal geen Silhouette of tapejes gebruikt. Ik kan het dus toch nog :)


En voor diegenen die mijn uitleg van de naaimachine niet echt overtuigend vonden en denken dat alles hier altijd vlekkeloos verloopt...
Snappen jullie nu waarom ik die fineliner heb bovengehaald? ;-)
Misschien moet ik toch maar een beetje meer gaan oefenen met mijn naaimachine...

Bedankt voor het kijken en tot de volgende keer!

Liefs

3 opmerkingen:

  1. Hihi Evi, leuke foto van je eerste creatie :) blij om te zien dat het niet enkel bij mij misloopt !
    Je kaartje is een toppertje en ik heb nog superveel van die letters liggen, die moet ik misschien ook maar eens bovenhalen !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Evi,
    ik begrijp het en hier zit nog zo iemand. De fineliner doet tenminstye wat jij wilt.
    Je kaart is wel heel leuk geworden. Ik hou wel van die vierkantjes.
    ALtijd goed om wat in voorraad te heben van die kaartjes...
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wow, ben jij zo eentje dat onmiddellijk alles opruimt ? knap hoor, ik leg het materiaal zolang er plaats is.... hahahaha, dan krijg ik het op m'n heupen of moet de tafel afgeruimd, dan zal ik eens alles terug een plekje geven. dus ik zou best wel makkelijk een foto kunnen nemen van wat ik gebruik =)
    je hebt je eerste versie toch niet weggegooid hoop ik ! gewoon wat foefelare met een strookje en klaar ! =)
    kortom, een heel erg leuk en lief kaartje heb je gemaakt
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen