My lovely followers

zaterdag 24 augustus 2013

Baby geboren!


Het is weer eventjes geleden, maar hier ben ik weer!

Ik ben heel hard bezig geweest met verschillende haakprojectjes.
Volgens mij een beetje té hard, want heel mijn rechterarm doet nu pijn, van mijn wijsvinger tot mijn schouder :( Misschien toch even een paar dagen rust nemen, hoewel dat héél moeilijk is, want haken werkt enorm verslavend!!

Om toch in de sfeer van mijn blog te blijven, toch nog eventjes een geboortekaartje.
Deze keer geen CAS, maar lekker spelen met (nieuwe) papiertjes en lintjes.
Het duurde niet lang of hij zag er helemaal naar mijn zin uit.

Bedankt voor het kijken en tot de volgende keer!

Lieve groetjes


1 opmerking:

  1. Oei, dat is niet zo mooi van je arm!! Inderdaad maar even rust gunnen voor je allerlei slijmbeursontstekingen krijgt! Dan ben je verder van huis!
    Je kaartje is wel weer helemaal leuk!! Groetjes maar weer!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen