My lovely followers

donderdag 5 juni 2014

Memo




Een collega van me vroeg of ik niet iets wou maken om aan haar ijskast te hangen, waar ze iets kon opschrijven. Geen probleem, hoor!
Toen ik haar vroeg of ik een bepaald kleurenschema moest aanhouden, zei ze dat haar huis in roos en grijs geschilderd was. Zijn me dat mooie kleurtjes om te combineren in een projectje zeg!
Ik kleurde twee afdrukjes in, eentje met grijze haartjes en eentje met roze haartjes. Zo kon ik nog kiezen. Uiteindelijk werd deze de winnaar.
Mijn 'oude liefde' nog eens bovengehaald, genaamd al mijn vlinderponsen.
Ik ben heel tevreden met het eindresultaat, maar dit formaat was toch écht niet gemakkelijk om mee te werken, hoor!

Bedankt voor het kijken en tot de volgende keer voor mijn allereerste wiebelkaartje!

Lieve groetjes!

5 opmerkingen:

  1. een leuk projectje is het geworden, helemaal geslaagd
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat zal mooi staan op haar koelkast! Gaaf dat je zelf roze 'geeltjes' hebt gebruikt.
    Fijne dag, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Evi,
    inderdaad heel erg leuk! EN mooi met al die vlinders!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super leuk project.
    Dat zal gezellig staan op de koelkast!

    BeantwoordenVerwijderen