My lovely followers

donderdag 5 maart 2015

Verhuizen! Hoera!



Voor dezelfde collega die de verjaardagskaartjes vroeg, maakte ik ook een verhuiskaart.
Ook hier weer een aantal specifieke 'eisen': zo moest er een labeltje verwerkt worden op de voorkant, waar je iets op kon schrijven.
Ook de binnenkant moest specifiek aangekleed worden. Voor de rest opnieuw artistieke vrijheid.
Veel artistieke vrijheid... Ik kreeg van haar namelijk een bestelling voor in totaal 15 (!) kaartjes.
Zo zal je binnenkort terug wat meer creaties van mij op mijn blog terug vinden.
Pure ontspanning...
En kaarten die al meteen een bestemming hebben...
Heerlijk werken vind ik dat zo!

Bedankt voor het kijken en tot de volgende keer!


5 opmerkingen:

  1. Hoi Evi, wat een leuke kaartjes heb je gemaakt! Die van zaterdag had ik ook nog niet gezien.
    Deze Don en Daisy is super...
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een opdracht, je kaart is echt keitof.
    Enja leuk om kaarten te maken die voor iemand bedoelt zijn.
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. helemaal leuk ! mooi gemaakt
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Volgens mij heb je je goed aan de opdracht gehouden :) Leuke kaart! En ook gaaf dat je er zoveel op bestelling mag maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een erg leuke kaart, en succes met al de volgenden.
    Leuk zo'n opdracht.

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen