My lovely followers

zondag 19 april 2015

Pinspiratie - IV - mannenkaart



Vandaag is alweer de laatste dag van mijn vakantie...
En ik kom ook net 'uit vakantie'. Drie heerlijke dagen in Luxemburg in een wellness-hotel. Bestaat er een betere manier om uitgerust aan je nieuwe werkweek te beginnen?

Want morgen is het zover, dan moeten we na twee zalige vrije weken weer paraat staan voor de eindspurt naar de grote vakantie het klaarstomen van mijn kindjes voor het tweede leerjaar. (Anders lijkt het er net een beetje te veel op dat ik tel van vakantie naar vakantie. En dat doen wij leerkrachten niet hoor. Nee, hoor, helemaal niet. ;-))

Het zal een beetje anders zijn dan voor ik de vakantie ben ingegaan. Eén kindje is naar een andere school gegaan en van één kindje is het nog twijfelachtig of ik hem wel zal terugzien in die eerste week.
Ach ja... Er komen in ieder geval hele leuke maanden aan! De periode na de Paasvakantie vind ik altijd het leukst. De kindjes in mijn klas zijn nu echt bijna 'kleuter-af'. Je ziet echt dat ze klaar worden voor het tweede leerjaar! Het is ook een periode van schoolfeesten, eindrapporten en afstuderen...
In de maand mei hebben we ook heel veel vakantie (zo af en toe eens een verlengd weekend kan nooit kwaad natuurlijk!) en dan is het in juni in rechte lijn naar de eindtoetsen en het einde van het schooljaar...
En dan... een nieuwe uitdaging! De komende twee/drie jaren wordt er hard gewerkt aan een spliksplinternieuw gebouw, maar eerst moet ik dus verhuizen uit mijn klasje waar ik al zes jaar trouw op post stond. Het zal toch even wennen worden...
Maar we zullen maar eerst beginnen met maandag fris de dag te starten haha!

En vandaag laat ik jullie alvast kennis maken met een mannenkaart.
Bij de  bestelling hoorde dit er ook bij. En hoewel ik jullie al hoor denken 'oh nee, mannenkaarten help! waren deze toch het eerste klaar bij mij.
Ik had uitstekende hulp van 'de molletjes', waarbij ik de lay-out van de kaart gebruikte, maar toch een beetje naar mijn 'wensen' aanpaste.

Ik ben benieuwd wat jullie hier alweer van vinden!

Lieve groetjes

3 opmerkingen:

  1. Hoi Evi,
    je mannenkaart is erg mooi! Heel leuke LO en de stempels zijn prachtig.Heerlijk dat je vakantie hebt gehad.
    Wij hebben dat eind april begin mei.
    De tijd gaat daarna altijd zo snel tot de zomer...
    Werk ze weer!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is very prettyEvi and it looks so artsy. Love the blues.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart met mooie kleuren. Top.

    BeantwoordenVerwijderen