My lovely followers

dinsdag 7 juni 2016

Vrijgezellen!

WAARSCHUWING: hele lange post :)

Volgende week zaterdag is het zover.
Dan stap ik in het huwelijksbootje, na zeven jaar geduldig gewacht te hebben.
Bij een huwelijk hoort traditiegetrouw ook een vrijgezellen.
Mijn getuige en mijn vriendinnen hebben dat fantastisch in elkaar gestoken!
Nu denken jullie.. Waarom zit ze dit op haar blog te verkondigen?
Wel, om deze reden.
Mijn vriendinnen weten namelijk allemaal dat ik een kaartjesmaakster (dat is een hele mond vol) ben.
Daarom besloten ze om tussen elke activiteit een hint te geven van wat we gingen doen.
Mét een... ZELFGEMAAKT kaartje!
Best wel erg dat ik dit pas in de helft van de dag door had dat mijn vriendinnen dit allemaal zelfgemaakt hadden haha.

 Als eerst stond er een brunch op het menu bij een vriendin thuis.
Voor diegenen die mij kennen, weten dat ik het moeilijk heb wanneer ik geen eten krijg.
(Of om het in de woorden van mijn toekomstige te zeggen: "Dan word ik een ambetant wijf". Klinkt erg, maar het is echt zo haha).
Dus ik was blij dat ze mij rond kwart over tien kwamen halen, zodat ik eindelijk kon eten!



Tijdens de brunch kreeg ik het volgende kaartje. Binnenin stond een kruiswoordraadsel met allerlei dingen over mij. Zo kreeg ik de hint 'make-up'.
Jah, daar was ik dus natuurlijk nog geen stap verder mee haha!


Het bleek een totaalpakket te zijn.
Iemand kwam ons haar en onze make-up regelen.
Daarna werden we meegenomen voor een heuse fotoshoot.
En er kon ook gelachen worden.




Na de fotoshoot kreeg ik dit kaartje.
Binnenin stond een versje, waardoor ik wist dat we gingen dansen.
Het bleek een workshop burlesque te zijn, die we mochten combineren met een workshop paaldans.
We moesten ons hiervoor ook omkleden.
Opeens kwamen mijn vriendinnen met een grote zak af waar MIJN kleren instaken.
Blijkbaar had mijn vriend die op een gegeven moment afgezet bij een vriendin.
En dan te weten dat ik een hele week naar mijn kleren heb lopen zoeken :)
Ik was blij dat ik ze terug had!
Verbazing alom dus.


Na de workshop gingen we eten op een plek waar ik heel graag eet. Mmmm.
Dat mijn vriendinnen dat allemaal onthouden hadden! Echt zalig!
Daar hadden we echt 'boerensjans'.
We waren eigenlijk een beetje te vroeg.
We geven onze bestelling door.
We zien de eerste drie borden naar buiten komen en toen...
Toen viel AL het licht uit! Van heel Kinepolis en omstreken.
En wij hadden als groep het laatste eten van de avond!!!
Hoeveel geluk kan je hebben? :D
Zelfs de mensen in de bioscoop hadden pech. De elektriciteit zou pas de volgende ochtend terug opgestart kunnen worden.


Hierna had ik de keuze:
Ofwel stopten we hier en deden we deel II een andere dag.
Of wel gingen we door.
Ik ging voor het laatste.
Toen kreeg ik bovenstaande kaartje, waardoor ik wist dat we gingen feeeeesten!
Binnenin stond de tekst van: "You can leave your hat on".
Op mijn bucketlist stond: een stripclub bezoeken.
Dat was ook exact wat we deden. Jippie!
Hoewel we daar goed gelachen hebben, zou ik het eerlijk gezegd niet meteen terug doen.
Maar het was leuk voor die avond!


Als laatste kreeg ik dit kaartje, waar binnenin een mooie tekst stond over dat morgen snel zou komen.
Met drie vriendinnen gingen we toch nog door om te feesten in Antwerpen.
Het was een lange, maar prachtige dag. Eentje met een gouden randje aan!
En eens thuisgekomen geraakte ik echt niet in slaap door alle indrukken.

Voor zij die het tot hier overleefd hebben, proficiat!

Deze zaterdag heeft mijn vriend zijn vrijgezellen.
(Door omstandigheden ging dit niet op dezelfde dag).
Het voordeel daar van is dat hij een kant-en-klare taxi heeft om hem 's avonds laat op te halen ;-)
Hopelijk beleeft hij een even mooi avontuur!

Tot de volgende keer, waarin ik mijn trouwuitnodiging laat zien.
Kijken jullie dan ook mee?

Lieve groetjes


5 opmerkingen:

  1. wat een boeiende dag lijkt het me ! geniet maar lekker van alles !
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat was lang geleden en dan heb ik die voorlaatste post ook nog gemist zie ik nu....wat een ontzettend leuke dag hebben je vriendinnen je bezorgd. Een om nooit te vergeten. Klinkt allemaal zo leuk en dan die kaartjes! Waarschijnlijk geen kaartenmaaksters zoals jij, maar dat ze dat voor je gedaan hebben....dat is toch ware vriendschap! En ik wil je vast een heel fijne dag wensen! Ben benieuwd naar de uitnodigingen.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zul jij een geweldige dag gehad hebben! Enig al die zelfgemaakte kaartjes met hints.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw Evi, wat een super leuke dag zo te horen! Helemaal geweldig dat ze dit allemaal hebben kunnen regelen en dat allemaal op 1 dag :) Super toch zo'n hartsvriendinnen!!
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk allemaal Evi. Ook een vrijgezelle dag die bij jou past. Leuke kaartjes en grappig bedacht. het doe mij denken aan het vrijgezellenfeest van Miranda. Spannende maar ook een leuke tijd. Geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen