My lovely followers

vrijdag 1 juli 2011

Flowers anyone?

 Vandaag weer een kaartje met mijn prachtige papiertjes van Marianne Design.
Ik kreeg het idee om eens zelf een bloem te maken, hieronder op de foto zie je het detail van de bloemen.
Niet gewerkt volgens een schets of zo, gewoon weer even mijn creatieve brein aan het werk gezet.
Heerlijk, zo ontspannen werken!
Verder ook wat kant gebruikt, de kanten gedistressed, verschillende bloemetjes gebruikt en een blaadjespons van Pipoos.
Het stempeltje is van Me to You, maar dat hebben jullie al vaker gezien. Nooit gedacht dat ik het zo vaak zou gaan gebruiken!




En hier is dan de detailfoto van de bloemetjes.


Ik kon ook net anders dan meedoen met de Hooked On Craft Challenge waar het thema is om je bloemen te laten zien (ze hoeven niet zelfgemaakt te zijn, hoor).


Pear Tree Designs: Stamp Something (Me to you beertje. Ookal is hij klein, hij is gestempeld!)










Geniet nog van jullie dag. Ik heb al de hele dag het weekendgevoel. Ik moet oppassen dat ik maandag mijn wekker niet zet haha!

Groetjes
** Evi **

2 opmerkingen:

  1. What a pretty card thanks for sharing it with us at PTD.

    Kerry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Such a lovely card. Thanks for joining us at hookedoncraft challenges this week and hope you join us again.

    BeantwoordenVerwijderen