My lovely followers

woensdag 27 juli 2011

welcome little one


Een geboortekaartje gemaakt. Niet dat ik hem zo direct nodig heb, maar je weet maar nooit hé :)
Ik vind de kleurtjes echt helemaal te gek!!
Het afdrukje heb ik van een ruil met Margo en ingekleurd met mijn Derwents. Ik moet zeggen... Op copicspapier komen de Derwents toch écht veel beter uit en laten ze zich gemakkelijker uitspreiden ook. Ik ben er helemaal tevreden over!
Met dit slechte weer denk ik dat ik binnenkort nog eens aan de Kerstkaarten begin. Het mag nu toch wel echt eens zomer worden hoor!!!

Groetjes
** Evi **

Materiaal:
Papier ~ BoekenVoordeel
Colour medium ~ Derwents
Bloemen ~ van overal, hier en daar :)
Swirls ~ Whiff of Joy en Marianne Design?
Lint ~ BoekenVoordeel en mijn mama haar naaikist :)
Metalen embellies ~ Whiff of Joy
Strikjes ~ Hilde in Emblem

6 opmerkingen:

  1. hoy evi
    wat een lief en mooi kaartje en vooral de bedeltjes zijn erg leuk!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lieverdje is dit Evi !
    Erg vrolijk kaartje !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi kaartje,maar ja, zolang er blauw opstaat kan het voor mij al niet mis gaan :D
    Ik ben (nog steeds) aan de opruim bezig, maar knutselen gaat zoveel leuker worden eens het allemaal in orde is! Jippie!! :)

    Grtz

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Evi,
    Wat een prachtig geboortekaartje! En ik ga zeker je spulletjes gebruiken hoor :) Ze zijn echt heel leuk!!
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heel erg leuk ! mooi gemaakt
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schatje Evi!! Echt nooit weg zo'n kaart, je weet maar nooit wie je er blij mee kunt maken!
    xxx
    Dutch Tulip
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen