My lovely followers

dinsdag 8 mei 2012

Clean and simple


Voila. Het eerste CAS kaartje met veel witruimte is bij mij een feit.
Ik? Clean and simple? Dat lukt me nooit anders noooooit. 

...

Hoe heb ik dát gedaan?!

...

Eigenlijk heel simpel...
Ik had nog een paar restjes op mijn bureau liggen van een ander kaartje dat ik hier al heb laten zien.
Je kent dat wel. Je snijdt die cirkel die je nodig hebt net iets te groot of net iets te klein. En ja, laat dat kleurtje nu niet zijn wat je eigenlijk zocht.
En laat nu die restjes eigenlijk toch wel verdacht goed bij elkaar passen!
Ik zat te prutsen met die restjes (ja, wat doe ik hier nou mee? Gooi ik ze weg of houd ik ze bij?) en toen had ik zomaar een samenstelling die me heel goed beviel.
Toen herinnerde ik me ook nog dat ik een leuke schets had gezien bij CardPatterns *click* waarvoor deze restjes toch echt perfect zijn!
Tadaaa... Een Clean and Simple kaartje is gefabriceerd.
Het helpt natuurlijk ook als je een hele hoop ballonnen hebt uitgesneden met je Silhouette die daar ook maar niets liggen te doen op je bureau.
Ik begin me af te vragen waarom ik eigenlijk ooit stempels heb gekocht...
Don't worry babies, mommy will use you again very soon :-)

Hopelijk vinden jullie het een leukerdje. Hij gaat zowieso ooit toch eens bij een man belanden hoor of jullie hem nou leuk vinden of niet haha!

Groetjes

5 opmerkingen:

  1. hoi evi
    vind je kaart toch hartstikke leuk en toch rustig maar feestelijk met die ballon,top!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi kaartje Evi!
    Zoals je zelf zegt: "Clean and Simple", echt ontzettend leuk gedaan!

    Veel Liefs,
    Naomi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk kaartje en de kaartjes hieronder ook !
    Ik vind het ook steeds zo leuk om met verschillende stijlen te experimenteren !
    Bedankt voor je superleuke reactie en ja ik heb kleren :) nog enkel de laatste dingetjes gaan zoeken om het helemaal af te maken en het haar, daar is de knoop ook voor doorgehakt :)
    Gelukkig maar he, het begint toch te korten !
    De foto's en de prentjes zijn ook nog op tijd klaar geraakt, dus tot hiertoe alles helemaal super !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een eenvoudig maar toch superleuk kaartje Evi, wat je met restjes al niet kunt doen;)
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Awesome card!! Love the balloon. Thank you for playing along at Card Patterns!

    BeantwoordenVerwijderen