My lovely followers

maandag 28 mei 2012

NO1 teacher



Het einde van het schooljaar komt weer dichterbij. Dan worden er cadeautjes en kaartjes aan de juffen en de meesters gegeven. In opdracht van 'De Snuffeldoos' in Hemiksem moest ik hiervoor een paar kaartjes maken. Dit is er al eentje van. Nu begin ik me onbewust toch af te vragen, hoor... Zou ik dit jaar een zelfgemaakt kaartje van één van mijn kindjes krijgen? haha! De eigenares keek ook eventjes raar toen ik vertelde dat ik zelf leerkracht ben! Ik hou jullie op de hoogte!

Materiaallijst:

Papier ~ Schoolbook Collection, witte en blauwe cardstock
Lijstjes en ster ~ Silhouette
Stempel ~ Whiff of Joy
Lettersdtickers ~ Adornit
Scrapper's floss ~ MME
Kanten lintje ~ gekregen van Margo
Tag bewerkt met distress inkt (Brushed Corduroy en Vintage Photo)
Extra ~ Nietjes

Bedankt om een kijkje te nemen en een berichtje achter te laten!
Lieve groetjes

3 opmerkingen:

  1. Hoi Evi,

    deze is erg leuk voor een meester!! Voor een ju kan natuurlijk ook, maar als iemand op zoek is naar een kaartje voor een meester vind ik deze supergeschikt!
    Groetjes en ik hoop dat je een zelfgemaakte kaart van 1 van je leerlingen krijgt. Zou leuk zijn als je een kaart krijgt die door jezelf gemaakt is, hahahaha!!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He dat zou toch cool zijn he !
    Ik dacht al toen ik je kaartje zag, ze heeft er eentje voor zichzelf gemaakt !
    Ik vind het in ieder geval een erg leuke !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is een erg leuk kaartje Evi, en wat zou het grappig zijn moest je een kaartje krijgen dat je zelf hebt gemaakt hé;)
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen