My lovely followers

donderdag 17 januari 2013

Love it!



En dan...
Zo heel af en toe...

Maak je het kaartje van je dromen...

Of in ieder geval...

Ziet het er nog beter uit dan je had durven te denken :)


Ookal moet ik eerlijk zeggen dat alle eer toekomt aan Sien van "Just enjoy the little things in life".

Haar kaartje stond al zolang in mijn favoriete to-do-lijst.

Ik heb haar kaartje gelift en heel schandalig de plaatsing van de plaksteentjes klakkeloos overgenomen.
Sien, hopelijk vind je het niet erg?

Ik moet wel zeggen dat ik hartstikke blij ben met het resultaat! 
...
En met de uitvinding van washi tape!

Lieve groetjes

6 opmerkingen:

  1. Mooi geworden Evi! Kan me voorstellen dat je er blij mee bent!!
    Lieve groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk kaartje Evi!
    Heb jij ooit al eens spulletjes besteld bij Wild orchid? Zoals roosjes enzo?
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje is het geworden. Ik vind die houten bloemen ook super. groetjes Mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw Evi, je hebt helemaal gelijk: een supertoffe kaart!
    Bewaar je hem nu zelf?????

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super kaart! Washi tape is leuk, hè?! En zo'n Sien is wel heel handig ;)
    Fijn weekend, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je mag al mijn kaarten liften Ik vind dit een hele grote eer.
    En hij is super geworden.

    BeantwoordenVerwijderen