My lovely followers

vrijdag 28 juni 2013

VAKANTIE!!

Na een paar hele heftige en drukke weken... vandaag... eindelijk... VAKANTIE!!

En twee maanden de tijd om...

... weer eens heel fanatiek te gaan fitnessen met mijn fitnessbuddy.
... voorbereidingen te treffen voor volgend schooljaar zonder te moeten denken aan lessen geven en rapporten maken.
... zalig te genieten van het (hopelijk) mooie weer.
... gezellig bij te kletsen en hobbynamiddagjes te houden met mijn mama en mijn vriendinnen.

en ook...

te experimenteren met mijn Silhouette.

En laat ik nu net dat ook een tijdje terug hebben gedaan.
Ziehier, mijn allereerste Silhouette slinger (en er borrelen al ideeën op om er nog meer te maken!)

En natuurlijk ook voor alle juffen, meesters en schoolkindjes EEN...


Maar geen nood, hoor.

De creaties zullen wel blijven komen op mijn blogje :)

Bedankt voor het kijken en tot de volgende!





3 opmerkingen:

  1. heb jij vandaag al vakantie ? wij hebben nog een hele dag te gaan hoor, de kids een halve... =)
    geniet van je vakantie,
    leuke slinger,
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn vakantie is ook begonnen! Vanochtend alleen nog even naar school geweest om rapporten uit te delen. Gave slinger enne... geniet van je vakantie!
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi evi
    dan wens ik je vast een hele prettige vakantie met vele uurtjes knutselplezier!!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen