My lovely followers

donderdag 26 november 2015

Serie met cirkeltjes


Toen ik bij Miranda deze kaarten zag, kreeg ik meteen inspiratie. Ik besefte dat ik ook zo'n cirkeltjes had waar ik nog niet veel mee gedaan had.
Op naar de eerste kaart (zie hierboven). 
Ik gaf er mijn eigen draai aan.

 

Toen dacht ik dat het misschien ook wel leuk was als ik de cirkeltjes op de hele kaart plaatste.


En om af te sluiten maakte ik nog een vrouwelijke variant.
Omdat ik niet zo heel zuiver recht gestempeld had, voegde ik nog een roze en paarse lijntje toe.
Lekker snel en simpel met wat stempels en inkt van de BoekenVoordeel.


4 opmerkingen:

  1. Meer moet dat niet zijn Evi ! Lekker stempelen en even alles vergeten ! Heel mooi resultaat !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk geworden zo ! eenvoudig en het resultaat mag er zeker zijn
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi evi
    reuze vrolijke met al die mooie cirkels en gave kleuren!!
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn mooi! Leuk dat mijn kaarten je inspiratiebron waren, het is zo leuk om met cirkels te spelen. Bedankt voor het linken ook. :-) Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen