My lovely followers

dinsdag 24 november 2015

Twinkle twinkle little star



Hoewel ik een Silhouette heb, koop ik af en toe ook nog eens stansmallen. Zoals bv. deze van Marianne Design. Helemaal verliefd ben ik op die diertjes en teksten.
Als je dan van je broer zijn vriendin voor je verjaardag een cadeaubon krijgt, dan is de beslissing snel gemaakt om ze in mijn mandje te laten verdwijnen.
Het polaroid stukje is wel uitgesneden met mijn Silhouette.
Het papier komt uit een nieuwe papierblok uit de Action.
Nog wat washi tape, wat parels en een strikje om de kaart af te maken.
Ik vind 'm zoooo schattig. Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.

Toen ik de schets op MFT Card Challenges zag, wist ik meteen wat ik er mee wou doen.

Bedankt voor het kijken en tot snel?

5 opmerkingen:

  1. Heel gaaf gedaan dit kaartje! Zo leuk het frame of de dia waar het olifantje in zit.
    En roze is natuurlijk altijd gaaf voor een meisje..
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi evi
    wat een vrolijke kaart en ik ben heel hard aan het sparen om die silhouette te kunnen kopen hihi
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een snoepie, heel lief!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo schattig dit grijze olifantje in combinatie met roze. Leuke tekst ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een heel erg mooi kaartje!
    geslaagd
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen