My lovely followers

woensdag 3 februari 2016

Even tussendoor...


Ook ik ben ten prooi gevallen van de grote haakhype.
Eigenlijk al iets voor de grote hype er was.
Deze colsjaal haakte ik vorig jaar op naald 2. 
Het haakte zo lekker weg dat ik er eigenlijk niet zó heel lang over deed.


Ik heb 'm nog een groot deel van vorig jaar gedragen.
Ik ben echt fan van kleurverloop garen.
En hoewel ik het er écht niet voor deed, kwam dat bij het maken van deze sjaal precies uit tot in de perfectie.

 

Hopelijk vinden jullie het niet te erg dat er eens iets anders dan kaartjes op mijn blog verschijnen.

Bedankt voor het kijken en tot de volgende keer maar weer!

Liefs

2 opmerkingen:

  1. Helemaal niet erg! Leuk juist. Gave sjaal. Zulke garens zijn zeker leuk. Mooi effect voor weinig moeite, de strepen komen vanzelf.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supertof zeg !
    ik vond je reactie op mn blog erg leuk, wij doen er ook niet aan mee hoor, aan Valentijn :)
    Maar er zijn verschillende challenges met hartjes etc, dus ja ... toch maar iets met hartjes gemaakt, ik neem het wel mee naar het buro, daar zijn wel mensen die het vieren denk ik :)
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen