My lovely followers

zaterdag 4 juni 2011

Een snoepje?


Nog een deel van het cadeautje voor een vriendin.
Ideetje haalde ik uit een boekje van de Scor-Pal. Ik hou van dat werktuig. Je maakt er zo snel zo'n mooie resultaten mee!

Een tekststempeltje van Whiff of Joy, een ticketstempel van Marianne Design zelf uitgeknipt.
Versierd met verschillende bloemetjes en lintjes uit Action en Van Uytsel.

Zondag hebben we afgesproken en kan ik het cadeautje eindelijk afgeven. Ik ben benieuwd wat ze er van vindt (ook van de inhoud haha!)

(P.S. Liv, geen vlindertjes he :p)

Groetjes
** Evi **

7 opmerkingen:

  1. Ziet er geweldig uit hoor. Ben benieuwd naar de inhoud haha. Ik denk dat je vriendin het ook geweldig vindt.

    Groetjes Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze vind hem vast geweldig.
    Erg leuk gedaan. Mooie kleur ook.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel erg mooi gemaakt ! geslaagd,
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een snoepje in een snoepje, dan zijn het zeker chocolatjes mmmm.
    grtjes
    Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  5. nou dat is toch hartstikke leuk om te krijgen!
    groetjes...corry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een snoepie van een snoepje!! Leuk om te krijgen, en dan ook nog met inhoud!!
    xxx
    Dutch Tulip
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk hoor en mooi versierd, net genoeg! Ook je portemonnaiekaart vind ik een leuk idee!
    Geniet van je zondag!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen