My lovely followers

vrijdag 17 juni 2011

Ja hoor!




En het is alweer vrijdag. En we zitten over de helft van de maand. Dat wil zeggen... nog één volledige week school, nog twee volle dagen en twee halve en we hebben twee maanden vakantie! Wat zullen we toch doen met die welverdiende rust? Ik heb al vanalles op mijn planning staan, hoor! Eindelijk voor een huisje gaan kijken.
En voor de mensen die denken dat ik ga trouwen die hebben het mis! Haha. Dit is een kaartje op bestelling! Een trouwkaart had ik nog nooit gemaakt, maar toen ik het mini-booklet van de workshop bij Anneke op mijn bureau zag liggen, kwam dit idee in mijn hoofd! Het is echt voor alle gelegendheden goed he!
Papier van K&CCompany, gekocht op het BoekenFestijn en wat gouden cardstock van Pipoos. Hartjes eens gekocht op een beurs. Wat stempels gezet met goud of met clear en met wit poeder geëmbost, mijn gouden stickers nog eens boven getoverd en het resultaat mag er (voor mij toch) wel wezen.
Het moet toch opvallen tussen die stapel kaarten die ze zullen krijgen he :)

Groetjes
** Evi **

5 opmerkingen:

  1. Hoi Evi, dit gaat zeker en vast wel opvallen ;)
    Het is een prachtig kaartje, en inderdaad het boekje kan je voor alle gelegenheiden gebruiken :)
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Evi, prachtige trouwkaart!!
    xxx
    Dutch Tulip
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superkaart Evi! Echt een toppertje die er zeker zal uitspringen tussen de andere!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Evi,

    Wauw, dat is een stijlvol kaartje geworden zo, die zal wel opvallen hoor :-)
    Hele mooie details erop gebruikt hoor!

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie aparte trouwkaart. Normaal gezien hou ik niet zo van bling bling stickertjes, maar op de manier hoe jij het gebruikt hebt, is hij super !

    Nog een fijn weekend,
    Sonja

    BeantwoordenVerwijderen