My lovely followers

vrijdag 24 juni 2011

Me to you


Papiertjes zullen ondertussen al bekend zijn.
Superschattige me to you beertje gebruikt.
Alle randjes gestikt met de hand.
Wat roosjes en vlinders.
Gebruik gemaakt van een lint van tuincentrum Van Uytsel, een die van Marianne Design en afgewerkt met pareltjes.
Veel plezier nog op deze vrijdag! Morgen nog een dagje 'werken', want dan hebben we schoolfeest en dan gaan we de laatste week in voor de vakantie!

** Evi **


Deze kaart doet mee in de challenge van Crafts and me: We are in stitches

6 opmerkingen:

  1. Hoi Evi, erg mooi! Die gestikte randen ook!
    xxx
    Dutch Tulip
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoy evi
    wat een leuke kaart zo met dat roze,geweldig!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi gedaan! En zo schattig met dat beertje!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. So pretty in pink. Thanks for joining us at Crafts and Me. Hugs Tracy x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fabulous card love the image.
    Thank you for joining us Rockin' Rubbah Girlz over at Crafts & Me Challenges, good luck hun.

    Lotsa hugs Vicky xxx

    BeantwoordenVerwijderen