My lovely followers

dinsdag 24 juli 2012

Een dikke proficiat voor jou!



Hallo iedereen en ook zeker aan de nieuwe volgers! Leuk dat jullie mijn blogje gevonden hebben en hopelijk krijgen jullie een beetje inspiratie hier!

Dit keer een kaartje op het menu voor mijn overgrootvader die binnenkort 100 jaar wordt!
En het achterkleinkind mocht voor de mama het kaartje maken. Een echte familieaangelegendheid dus hihi!

Herkent iemand van jullie de lay-out? ;) Ik vond hem namelijk zo leuk dat ik besloot om er nog een kaartje mee te maken! En aangezien ik mannenkaarten niet zo gemakkelijk vind, kon dit er voor mij nog door :)

En dan volgt nu de materiaallijst:

Papier ~ Authenthique [free bird]
Stempel ~ Elke Verschooten
Distress inkt ~ Brushed Corduroy (wat dat ook mag zijn)
Filmstrip die ~ Tim Holtz
Cijfers en Sterretjes ~ MFT Die-namics

Zo, dat was het voor vandaag. Nog een prettige dag voor iedereen!!

Lieve groetjes

5 opmerkingen:

  1. Mooie kaart Evi! Alvast gefeliciteerd met je opa, wat een prachtige leeftijd!
    Lieve groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow ! een dikke proficiat alvast ! en een prachtige kaart !
    zo veel van dat zal je niet kunnen maken denk ik !
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi evi
    dat is toch heel wat om 100 jaar te worden en dat is zeker zo prachtige kaart waard!vast van harte gefeliciteerd met deze bijzondere gelegenheid!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige kaart voor een zeer bijzondere gelegenheid!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Weer een schot in de roos Evi! En het filmrolletje is echt wel een topper :D
    Groetjes
    Liv

    BeantwoordenVerwijderen