My lovely followers

zondag 15 juli 2012

Getrouwd!



Nee, niet ikke! En zeker ook geen 25 jaar! Maar in opdracht van de Snuffeldoos bedacht ik deze kaart. Ik vind hem echt helemaal leuk geworden zo!
Ze gaf me de opdracht: 'hoe minder frutsels, hoe beter'. Volgens mij snapt ze niet echt dat dat een stijl is waarvoor niet iedereen de gave bezit, maar toch ben ik tevreden met het resultaat.
Benieuwd wat jullie er zo van vinden!

De materiaallijst:

Papier ~ Eline's Huis (Dark Vintage) en een oude collectie.
Tim Holtz ~ hartje, vleugel en kroontje.
Extra: gouden letterstickers en een nestabillitie.

Gemakkelijk toch?

Lieve groetjes

2 opmerkingen:

  1. hoi evi
    nou je bent goed geslaagd met je opdracht vind het een stijlvolle en liefdevolle kaart geworden!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supertof kaartje, ik ben zo dol op die stans van Tim, maar dat wist je al he :)
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen