My lovely followers

zondag 22 juli 2012

Goud - gefeliciteerd!


Vandaag een kaartje waarbij alle eer toekomt aan Mariken van Scrapcolour *klik*. Zij had echt zoooooo'n mooie kaart gemaakt die je hier *klik* kan vinden.
Het duurde niet lang voor ik besloten had om hem te liften. Dus Mariken, hopelijk ben je niet boos dat ik je kaartje gelift heb? haha.
Natuurlijk heb ik er mijn eigen draai aan gegeven en ik ben er zo tevreden van dat ik het echt moeilijk ga vinden om hem weg te doen, aangezien het een kaartje op bestelling is!

In plaats van de gewoonlijke materiaallijst laat ik gewoon even een fotootje zien van alle spulletjes die ik hiervoor gebruikt heb:



Zo, ik ben terug goed op dreef zeg :) Wat een daguitstapje naar Nederland al niet kan doen he!

Ow ja, Liv... Dit is dus wat je allemaal met Kraft kan doen he :)

Lieve groetjes

4 opmerkingen:

  1. Wat heb je schitterende kaarten op je blog gezet. Helemaal super!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat geeft het als je een kaart lift, teken dat hij mooi is toch?
    Vind hem heel mooi geworden,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi mooi mooi mooi!!!! :D En ja, meer heb ik daar dus niet over te zeggen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi evi
    een geweldige kaart zowel kleur als alle mooie details!!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen