My lovely followers

donderdag 25 oktober 2012

Jingle Bells


Ik kon het niet laten... Met die mooie nieuwe papiertjes en die leuke stempels van Marianne Design. Het is van een oude collectie, maar ik kon ze gelukkig nog vinden bij Knutsel & Zo! Ikke blij :)
Weet je trouwens waar Washi-tape nog goed voor is? Als je zo een beetje stempelinkt hebt gemorst die je er natuurlijk met geen stokken meer af krijgt nadat je kaart helemaal af is! Dan kan je dat heel goed verdoezelen zonder dat iemand er iets van merkt en het staat lekker vrolijk! Al helemaal bij dit papier :)

Het zal vanavond weer een lange avond worden... Ouderavond. Moet ook gebeuren natuurlijk! En dan binnen een paar daagjes een weekje vakantie! Leuk en niet leuk... Ik ga mijn toffe klas een weekje moeten missen, maar de werkdruk die weg valt, het zal eens een aangename afwisseling zijn!

Hopelijk halen jullie een beetje inspiratie uit mijn kaartje en vinden jullie het iets!

Materiaallijst:

Papier ~ Stampin Up
Kerstboomstans ~ Marianne Design
Stempels ~ Marianne Design
Extra ~ papier van een leesboek, twine en washi-tape!

Lieve groetjes

2 opmerkingen:

  1. ah zo, foefelare ? heuh ? hahahahaha
    een leuk kaartje, fijne vakantie
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tof kaartje is dit, leuk die gestempelde boompjes in die andere boompjes!
    Dat tape is ook leuk he :)

    Groetjes

    Vera

    BeantwoordenVerwijderen