My lovely followers

vrijdag 19 oktober 2012

Nog meer!



Nog een kaartje.
Heel simpel te maken, maar je moet er opkomen! 
Twee verschillende inkten op een clearblokje. Wat water er over sprayen met een mini mister en voila. Instant mooi resultaat! 
Nog wat hele leuke stempeltjes (van Stampin Up) en normaal nog een sentiment, maar ik zie dat ik dat vergeten ben. Haha. Ach dan kan het voor alle gelegendheden gebruikt worden he!


De inspiratie bleef ook maar komen. Ik heb namelijk ook kleinere clearblokjes liggen en daarmee maakte ik deze kaart.
Nog wat stempels uit mijn voorraad en deze leuke kerstkaart was geboren.

Heel eenvoudig, maar wel heel snel en met instant resultaat!

Lieve groetjes

3 opmerkingen:

  1. wel leuk dat je de techniek ineens weet toe te passen op verder kaartjes ! mooi
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi evi
    je zegt wel eenvoudig maar je moet er wel op komen,vind ze echt supergaaf
    fijn weekend en groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw mooie kaarten. De mijne is helemaal anders geworden. Maar dat is juist het aangename ervan.
    liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen