My lovely followers

zondag 9 december 2012

Eindelijk!


Eindelijk was het zover! Ik kon mijn kerstboom zetten!
Opeens begon mijn fototoestel ook kwaliteitsfoto's te trekken en heel licht terwijl het binnen eigenlijk vrij donker is. Het kan dus toch haha!


De boom gekregen van mijn ouders, die vorig jaar bij mijn broer stond, maar nu bij ons omdat mijn broer terug thuis woont.
Ik had hem groter gedacht, maar het bleek een tafelmodelletje te zijn.
Geeft niks. Met het 'weinige' materiaal dat ik heb gekocht bleek de boom opeens helemaal leuk vol te zitten!

En hier zie je hem op de achtergrond. Op onze eettafel (die we eigenlijk bijna nooit gebruiken) staat mijn zelfgemaakte krans. Ik kan hem niet rechtzetten, want ik moet hem eigenlijk nog fixeren met fixatiespray. Haarlak werkt niet zo goed hier, dus vallen er geregeld bloemetjes uit als je hem verzet. Stom...

Hier een ideetje dat ik bij Eline Pellinkhof oppikte. Nu ziet hij er nog wat kaal uit, maar binnenkort komen hier allemaal kerstkaartjes aan te hangen.
In mijn klas heb ik ook een kerstkaartenboom op dezelfde manier gehangen en iedereen was er wild van. 


Ook een beetje decoratie op onze salontafel.


En voor de lamp die eerst op onze dressoir stond, moest natuurlijk ook een ander plaatsje gezocht worden.


Nog wat kerstballenversiering aan de deur gehangen. Ik zal er toch een andere oplossing voor moeten zoeken dan washitape, want ondertussen heb ik het er al terug moeten afhalen en is er al één rode bal gesneuveld :(

Ach ja, het was leuk om te doen en nu genieten maar van de Kerstdagen :)

Lieve groetjes


3 opmerkingen:

  1. hoi evi
    maakt toch niet uit hoe groot de kerstboom is als je er maar van geniet en zo te zien ga jij dat zeker doen met alle leuke dingen die je hebt neergezet/hangen
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Volgens mij ben jij klaar voor de kerst, zowel thuis als op school. Het ziet er allemaal gezellig uit!
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Evi,
    leuk om even een kijkje bij dj thuis te mogen nemen van de kerstsfeer!
    Je hebt het al helemaal gezellig gemaakt! En wat een leuk idee, die kerstboomlint voor de kerstkaarten!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen