My lovely followers

zondag 2 december 2012

Uitslag winnaar candy


Ooooh, wat loop ik zo verschrikkelijk achter met alles! Huishoudelijk werk, schoolwerk, blogwerk,...
Ik heb er namelijk een druk 'workshopweekend' opzitten. Heel veel geleerd, maar ja, nadeel is natuurlijk wel dat je met andere dingen echt geen meter vooruit komt.

Dan nu toch maar even de tijd genomen om er voor te gaan zitten om de winnaar van de candy bekend te maken.
Er waren maar zes deelnemers, dus meer kans om te winnen en ik mag de volgende dame heel erg blij maken:


Mariëtte van http://macreacards.blogspot.be/ *klik*


Zoals jullie kunnen zien, heb ik het echt op de ouderwetse manier aangepakt.
Omdat het zo weinig namen waren, heb ik ze op een briefje geschreven. Briefjes dichtgevouwd, door elkaar gerommeld en er eentje uitgetrokken.

Hierbij wil ik nog eens al mijn volgers bedanken om een kijkje te nemen op mijn blog en ook aan heel velen om een berichtje achter te laten op mijn posts!
Daar wordt een mens toch vrolijk van :)

Mariëtte, maak jij mij ook vrolijk door je adres door te mailen naar lil_baby_bubble@hotmail.com?
Dan kan het pakje de juiste richting opgestuurd worden!

Lieve groetjes


3 opmerkingen:

  1. hoi mariette van harte gefeliciteerd met je gewonnen candy en veel plezier er mee!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jippie, ik heb je een mail gestuurd!
    groetjes Mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Evi,
    Ik heb vandaag het mooie boekje ontvangen. Super bedankt! Echt genieten, nu nog vilt kopen. groetjes Mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen