My lovely followers

zaterdag 20 februari 2010

Book of Spain


Ik dacht dat ik deze lay-out al een tijdje geleden had gepost. Blijkbaar niet dus.
Een vriendin van me was jarig, net toen we naar Spanje gingen.
Ze houdt heel veel van bezienswaardigheden en daarom gingen we naar het kerkhof, dat dichtbij onze verblijfplaats lag.
Als titel had ik eerst 'de kerk' gezet, tot mn vriend me er heel attent op maakte van: "Welke kerk? Waar is de kerk"? en toen dacht ik: Oeps, vergissing.
Hier dan de lay-out met titel zoals die moet 'Het kerkhof'.

Ik vind dat deze lay-out heel mooi de sfeer weergeeft die er op een kerkhof hangt. Ik zou m zo hetzelfde doen :)


Voor de lay-out gebruikte ik wederom een schets van Creative Scrappers en had ik mezelf een serieuze uitdaging opgezet.
Zie je die 'scalloped' randjes daar in het zanderige bruin? Nou, daarvoor gebruikte ik dus een nestabillitie, die ik ongeveer tien (jah, hallo pijnlijke arm) keer uitdraaide om de cirkel zo groot te krijgen als op de pagina. Mooi gelukt, toch? Al zeg ik het zelf :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten