My lovely followers

vrijdag 24 mei 2013

Zelf ge(h)maakt


En wat doe je als je geen gsm-zakje hebt en je jezelf kent en schrik hebt om je gsm uit je handen te laten vallen?
(En toeval wil dat ik mijn gsm twee dagen na het zakje gehaakt te hebben tegen de tafel liet knotsen toen ik hem wou wegleggen en hij keihard op de grond viel!! Talk about karma :))

Juist ja, dan haak je er gewoon eentje zelf!

Gewoon een patroontje opgezocht op internet, een katoentje uitgekozen... en haken maar...



Ik heb alleen een probleem met mijn werk te keren. Ach ja, problemen zijn er om opgelost te worden he!

En er moet nog een drukknopje opkomen. Dat moet ik nog even gaan halen, want dat heb ik nou net niet liggen tussen al mijn spullen :)

Toen ik het zakje op school liet zien, zei mijn parallelcollega: "Oh heb je dat zelf gemaakt? Doe mij maar een roze!" Hihi!


En wanneer je vriendinnen op bezoek komen...

En ze je zelfgemhaakte onderleggers zien liggen...

Dan krijg je natuurlijk de vraag of je dat voor hen ook wil maken.


En als lieve vriendin maak je daar dan een heel leuk verjaardagscadeau van.

Hier zijn alvast de onderleggers.

Morgen nog eventjes een onderzettertje/schaaltje gaan halen, nog wat potjes omhaken en dan zien jullie het afgewerkte geheel hier wel eens een keertje verschijnen.


Zo, ik ben weer vlot op dreef en heb weer tijd te kort voor al mijn projectjes!
Gelukkig had ik een superlang verlengd weekend en moet ik morgen weer gaan werken aanwezig zijn.

Ja, hoor, donderdag en vrijdag komen er studenten een heus project uitwerken en de BAAS zei: "Laat ik het simpel houden. Alles wat je moet weten, is dat je in je klas fysiek aanwezig moet zijn." Zelfs niet mentaal, hé ;) Af en toe kan het leven toch leuk en simpel zijn!

Bedankt voor het kijken en tot de volgende keer maar weer!


2 opmerkingen:

  1. Wat leuk, een gehaakt hoesje voor je gsm! De onderzetters zien er ook gaaf uit. Snap best dat je bestellingen krijgt ;)
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo wat een mooie gehaakt dingen heb je gemaakt. Dat gsm-hoesje is gaaf. En de onderzetters natuurlijk ook. Hoeveel vriendinnen heb je?? Heb je trouwens je haakwerk mee genomen de klas in? Als je toch alleen maar fysiek aanwezig hoefde te zijn.............
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen