My lovely followers

vrijdag 21 februari 2014

Huwelijksverjaardag



Vorig jaar kreeg ik de uitzonderlijke eer om de trouwuitnodigingen van een vriendin te maken. Haar kleuren waren zwart, wit en goud (wat ik toen echt geen gemakkelijke opdracht vond).
Nu had ik hier nog wat van dat goud liggen en bedacht mij dat het leuk zou zijn om al op voorhand te werken en hiermee een kaartje te maken om hen proficiat te wensen dat ze al één jaar getrouwd zijn.
Ik kan het kaartje wel veilig op mijn blog zetten, want volgens mij zien ze hier nou echt nooit op :-).


Met deze kaart doe ik op de valreep nog mee met Crazy For Cas, waar het thema 'Doilies' is. Ik heb een papieren gebruikt, dus daar zit ik helemaal 'safe'.

Materiaallijst:

Washi tape
Hearts a Flutter ~ Stampin' Up
Doilie
Georgeous Grunge ~ Stampin' Up
Plakparels

Bedankt voor het kijken en tot de volgende keer!
 (Misschien sneller dan gedacht, want er staat een babietje geboren te worden jippie!)



7 opmerkingen:

  1. Hoi Evi!
    is dat al een jaar gelede dat je vriendin trouwde? Dat lijkt veel korter geleden.
    Je hebt een prachtig kaartje gemaakt voor de huwelijksverjaardag.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je het kaartje aangepast hebt aan de trouwkaarten!
    Hier zullen ze vast erg blij mee zijn!

    Wij wensen je een fijn weekend toe :)
    Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supermooi en stijlvol!
    Leuk dat je meedoet bij CFC.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi kaartje Evi!! Super!
    Leuk dat je meedoet bij CFC!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig gedaan Evi. Heel erg mooi.
    Leuk dat je meedoet bij CFC.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg mooi hoor gaaf kaartje zo. Leuk dat je meedoet bij CFC.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautiful & elegant. Love the neutral colours with the pop of gold. Hugs Bev x

    BeantwoordenVerwijderen