My lovely followers

zaterdag 8 februari 2014

Rompertje



Dit was de 'kaart' die al zolang op mijn bureau (en in mijn schuif, en in mijn kast, en op mijn printer) lag.
Ik kreeg het gewoon niet in elkaar gezet.
Uiteindelijk toch eventjes moed verzameld en na de jongensvariant is nu de meisjesvariant geboren.
Ik kan er niet aan doen, maar ik blijf de jongensvariant toch leuker vinden en vond 'm gemakkelijker te maken.
Maar ach... Er mag terug een meisje geboren worden hier in Eviland :D

Bedankt voor het kijken en tot de volgende!

Lieve groetjes

2 opmerkingen:

  1. hoi evi
    zo zie je dat doorzetten als het even niet wilt lukken een prachtig resultaat geeft:-)) heel erg mooi en lief!
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zware bevalling, maar wel een heel leuk rompertje :)
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen