My lovely followers

zondag 15 mei 2011

Eerbetoon aan de postbode

 Hopelijk gaat alles goed. Door de problemen met Blogger zijn er een aantal posts verdwenen die ik op voorhand gepland had. Geen paniek, ik stel ze allemaal opnieuw in (grrr wat een tijdverspilling haha!) en dan krijgen jullie ze alsnog te zien.
Maar voor nu...

 

Lieve meneer de postbode...
Wat zien we (alle craftfanaten onder ons zeker) u toch graag komen.
Steeds brengt u ons pakjes met allerlei leuks.
U komt te pas en te onpas, maar alles geraakt wel geleverd (euh bij mij toch).
U heeft al eens iets verstopt (in mijn fietsentas, waar ik twee weken achter gezocht heb) en u heeft wel al eens beloftes gedaan die u daarna volledig vergat (zodat ik daar voor niets stond te wachten).
Toch vind ik u nog steeds een fijn man en hoop ik dat u maandag mijn stempeltjes brengt waar ik nu al een maand op wacht.
Ook al leest u dit niet... dan hoop ik dat ik dit bericht kan overbrengen met mijn geweldige telepathische gaven (hahahaahaha), maar ik wacht zeer (on)geduldig op uw blijde boodschap en levering!!

Om mijn boodschap kracht bij te zetten, heb ik hier een kaartje met nieuwe Magnolia stempel bijgevoegd.
Hopelijk put u kracht uit mijn kaartje en zet de post een extra tandje bij (en nu niet gaan staken op maandag of zo he)

Met hele lieve en vriendelijke, maar vooral beleefde groetjes
** Evi **
Materialen:
Stempel ~ Magnolia
Papier ~ Marianne Design (Roses are red?)
Lint ~ uit voorraad
Colour Medium ~ Copic Markers
Bloemen ~ BoekenVoordeel
Extra ~ Knopen en rode cardstock

4 opmerkingen:

  1. wat is dit geslaagd ! mooi gedaan !
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, wat een leuk bericht Evi! Wat heb je besteld? Ongetwijfeld iets waar ik heel jaloers op ga zijn :D Ik heb hier net nog eens grote opruim gehouden, ik zou niet weten waar ik nu nog nieuw materiaal moet opbergen. Helaas pindakaas krijg ik volgende week mijn bestelde cuttlebug... lol, weer opruimen :D

    Toedels

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He wat leuk Evi !
    Ja wachten op iets leuks duurt lang he !
    Ben benieuwd wat de postbode je morgen brengt !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Evi,
    Wat een leuk berichtje, hopelijk gaat de postbode je deurtje niet voorbij morgen! Leuk kaartje dat je erbij voegde!!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen