My lovely followers

donderdag 26 mei 2011

Is het...

Is het een kaartje?

Is het een doosje?



Neen, het is een KADOOSJE!


Ik ben helemaal weg van dit modelletje.
Met een medeblogster ruilde ik een aantal afdrukjes. Ik voegde dit er ook nog bij en stak een briefje in het kadoosje.
Het idee haalde ik uit het extra blad dat deel is van Cards Only: KADOOSJES. Alle patronen kan je trouwens afdrukken van het internet.
Het is een echte aanrader!! Vele ooh's en aah's waren te horen toen mijn moeder en ik het blad doorbladerden.
En dit is dan mijn probeersel.
Het lijntje trok ik zelf door en ik plaatste er een bloemetje tussenin.
Het neusje maakte ik extra glanzend door wat Paper Glaze toe te voegen.

Materialen:
Stempel ~ Me to you (gekocht bij Elke Verschooten), gestempeld op Copic Papier (ook gekocht bij Elke Verschooten)
Colour Medium ~ Copic Markers
Distress inkt ~ Tumbled Glass
Lint ~ Voorraad
Hart embellishment ~ gratis gekregen bij een beurs
Papier ~ Action
Blinkende bloemetjes ~ Pipoos
Blauwe bloemetje ~ Elke Verschooten
Lint ~ Uit voorraad

7 opmerkingen:

  1. Hij is echt super geworden. Lieve kleurtjes heb je gebruikt.
    Groetjes Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuk kadoosje!!! Echt geslaagd!
    xxx
    Dutch Tulip
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Evi,

    Ik heb het blad ook gekocht vorige week. Ziet er echt fantastisch uit he? Ik moet nog downloaden, maar die van jou is alvast supergelukt.
    Groetjes,
    Karen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. het is helemaal toppie ! mooi gedaan,
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit ziet er super leuk uit, erg mooi gedaan!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super, je kadoosje !
    grtjes
    Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het was een hele toffe verrassing je kadoosje en kon ook hier op veel aaaahs en ooooooohs rekenen ! Nog eens bedankt, ik vond het een erg leuke ruil !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen