My lovely followers

vrijdag 6 mei 2011

Proficiat!


Een vriendin van mij vroeg om een kaartje te maken voor de geboorte van een jongen.
Niet de meest gemakkelijke taak, maar ik heb me er volledig voor gegeven en ik ben best wel tevreden met het resultaat.
Het is eens iets anders, want ik heb het echt wel persoonlijk gemaakt met de naam van het kindje. (volgens mij alleen maar uitspreekbaar in het Nederlands haha). Maar ik mocht volledig mijn zin doen en dat is altijd fijn he!
Niet te veel frutsels gebruikt, want het blijft een mannenkaart.
Hopelijk vinden jullie hem ook tof geworden. Geef maar eerlijk je mening.

Groetjes
** Evi **

Materiaal:
Stempel ~ Whiff of Joy
Colour Medium ~ Copic Markers
Papier ~ DCWV
Lint ~ BoekenVoordeel
Extra ~ Knoopjes, Scrappers floss, parels en gouden letters

5 opmerkingen:

  1. oh this is just gorgeous hun love that image beautiful layout too hugs cheryl xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is prachtig geworden,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. jawel, je bent geslaagd !
    mooi,
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi gedaan! Het resultaat mag er wezen!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg geslaagd zelfs. EEn super mooie kaart is het geworden.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen