My lovely followers

zondag 1 mei 2011

Happy Sunday


Het is weeral zondag. Hopelijk sluiten jullie het weekend mooi af.
Om jullie toch nog wat op te vrolijken, heb ik een romantische kaart gemaakt.
Mijn ouders gaan binnenkort naar een B&B waar een rozentuin aan is.
Mijn moeder had gevraagd om iets te maken met de papiertjes van Eline's Huis in de vintage stijl.
Nu ik twee weken bij mijn moeder kaartjes heb zitten maken, weet ze al meer wat voor hobbyspullen en papiertjes ik allemaal heb liggen.
Ze vroeg ook om veel bloemetjes te gebruiken. Geen moeilijke taak voor mij :)
Weer mijn eigen achtergrond gemaakt met een embossingmal en ingekleurd met mijn Copic Markers.
Ik vond de Magnolia met de sleutel wel gepast voor een hotelservice :)
Ook de lieve Tilda ingekleurd met mijn Copic Markers.
Nog wat swirls, embellishments en afwerking met een gouden Perlen Pen. Verder ook wat Stickles gebruikt.
Ik vind het een schatje.
En morgen weer helemaal fris voor een nieuwe werkweek...

Groetjes
** Evi **

4 opmerkingen:

  1. een mooi geslaagde kaart, daar zal ze vast wel blij mee zijn !
    groetjes en geniet nog van zondag,
    martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is zeker gepast voor dit doel, heel mooi gedaan, lekker kleurrijk,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. schitterend kaartje heel mooi afgewerkt ook
    grtz natacha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig kaartje met veel mooie details!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen