My lovely followers

dinsdag 3 mei 2011

Voor speciale mensen

Een 'simpel' kaartje, omdat ik er zin in had. :)
In BoekenVoordeel zag ik dit weekend kleine roosjes hangen. Een heleboel voor 1,50 euro. Meepakken! denk je dan!!
Ik had ook nieuwe tekststempels van Marianne Design gekocht, dus die moest ik natuurlijk ook een keertje gebruiken.
Voor al mijn bloglezers vandaag de boodschap op het kaartje. Zo zou je elke dag moeten denken over jezelf, toch?



Materiaal:
Papier ~ Kruidvat
Stempel ~ Marianne Design
Roosjes ~ Kruidvat en BoekenVoordeel
Lint ~ Van Uytsel en Action
Extra ~ Perlen Pen

4 opmerkingen:

  1. hij is eenvoudig, maar toch leuk gemaakt ! nog een fijne dag,
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige mooie kaart, mijn favo kleuren, mooie tekst,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk gedaan en een leuke tekst erbij! Een boodschap voor iedereen!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen