My lovely followers

donderdag 25 augustus 2011

baby boy


Een fijne dag aan iedereen.
Een paar dagen geleden kwam er iemand aan de deur een geboortekaartje afgeven. Het gaf me meteen inspiratie om er ook eentje te maken.
Ik vind dat de papiertjes van Eline's Nursery (boy) zich hier nog steeds uitstekend voor lenen.
Verder een postkaartachtergrond van Tim Holtz gebruikt. Ook een stempel die eens gratis bij een magazine zat. Wat postzegels uit het designpapier van Eline's Huis geknipt en opgekleefd. Dan nog thickers die ik van bij Doe@Ding haalde.
Een mooie tekststempel van Marianne Design die ik hier perfect bij vond passen en dan nog een stikselrandje gezet en de papiertjesrand gedistresst.
Fijn dat jullie me nog niet beu zijn en weer eens een kijkje namen op mijn blogje!

Groetjes
** Evi **


Ook doet deze kaart deze week mee aan Cards for Men: Anything goes

8 opmerkingen:

  1. Haha ben je nog lang niet beu hoor !
    Wat een leuk kaartje !
    Heel tof gedaan met die postkaartachtergrond !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wel nee beu zijn? kijk altijd heel graag wat je maakt,dus zo ook dit schattige kaartje!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh just love this hun,its great love the layout hugs cherylxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lief kaartje Evi!
    En hoe kunnen we je kaartjes nu beu worden !!
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik word je zeker niet beu! Leuk kaartje, schattig gedaan!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben het zeker nog niet beu, hoor! Mooie kaart!
    Groetjes justine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Thanks for joining us at Card for Men. I love seeing your creations. Good luck on the challenge.
    Hugz, Patricia

    BeantwoordenVerwijderen