My lovely followers

zondag 28 augustus 2011

Christmas in August


Hallo allemaal! En een hartelijke welkom aan mijn nieuwe volger Patricia!

Ja hoor, vandaag staat er weer een kerstkaartje op het menu! Ik kan er niet aan doen... Ik zag het schattige afdrukje staan op de blog van Sliekje en moest hem echt inkleuren en gebruiken! En zo raken mijn kerstkaarten ook weer aangevuld natuurlijk! 
Het afdrukje is ingekleurd met mijn trouwe Copics en de omranding gebeurde met droge chalks.
Papiertjes zijn dezelfde als die van gisteren (hard zoeken, je zou het niet zeggen hé?).
Randjes gedistresst en één stukje ingespoten met water (de mini mister heeft me hier heel hard bij geholpen) en de randjes omgekruld.
Ik zag ergens een kaart omwikkeld met jute en wou dit ook proberen met scrapper's floss. Alleen de strik blijft er nou nog over na de grote stempelafdruk, maar ik vind het wel leuk geworden zo!
Nog wat afgewerkt met Stickles (Frosted Lace en Ice Stickles), bloemetjes en wat parels van Whiff of Joy.
Ook nog een stempelafdrukje/ticketje gebruikt van Whimsy Stamps, dat lag ook nog op mijn bureau na het kaartje van gisteren.
Bedankt voor het kijken en hopelijk doen jullie weer veel inspiratie op in blogland!
Groetjes
** Evi **

8 opmerkingen:

  1. Helemaal super deze kaart.
    groetjes jopie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Evi,

    Wat een leuke stempels heeft Sliekje toch he deze is ook super, en jou kaart natuurlijk ook helemaal leuk.

    Gr...Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatje en wat een leuk effect met die omgekrulde randen !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi evi
    wat een mooie kaart,echt top en je gaat als een speer:-))
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi kaartje! Echt een leuke en schattige stempel!
    Groetjes Justine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Terug een leuke digi! Mooi kaartje!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hai Evi,

    Gefeliciteerd met je prijs bij Marianne Design.
    Wat vet leuk.
    Je hebt de nieuwe digi van Angelique gebruikt wat leuk. Het is een mooie kaart geworden.

    Liefs, Lieb

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Evi, het is een heel lief kaartje!
    Ik krijg echt zin in de kerst en zeker met die sobere weer :)
    Groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen