My lovely followers

vrijdag 12 augustus 2011

knotsgekke kaartendagen

Hou jullie vast, want hier gaan wel een aantal fotootjes verschijnen!
Gisteren ben ik met Liv naar de knotsgekke kaartendagen in Den Bosch geweest.
Anneke en haar mama reden mee en dat was ook supergezellig, hoor!
Dit zijn al mijn aankopen van die dag. Eerst even een groepsfoto lekker gezellig samen :)
En mijn spulletjes vonden het niet erg om ook allemaal eens apart op de foto te mogen.
Zoals jullie zien, heb ik heel veel Copic Sketchers aangeslagen (13 in totaal) en nog heb ik er steeds te weinig hoor, ookal geraakt mijn vooraaddoos nu niet meer dicht met mijn nieuwe aankopen erbij.
Nog wat bloemetjes, want dat had ik nog niet genoeg hoor haha!
Een papier distresser, want die van mij heeft zijn beste tijd gehad.
En nog een magnolia stempel, want die stond al heel lang op mijn verlanglijstje!

 Dan nog wat papiertjes uit de nieuwe Magnolia collectie waar ik al verliefd op was sinds ik ze in het Magnolia Magazine zag staan.
Van Margo had ik ook eens wat gestanste blaadjes gekregen en ik zocht deze stans op de hobbybeurs. Niet gevonden, maar dat heeft me niet tegengehouden om er een aantal andere te kopen, hoor haha!
 En dan nog wat kleurtjes kaartkarton om gemakkelijk kaartjes te maken.
Een pons van Martha Stewart die heel mooi is (ik heb hem al gebruikt, maar dat kaartje komt er pas woensdag aan) en nog wat letterstickers.
Tegenwoordig ben ik daar weer helemaal fan van!
 En of dat nog niet genoeg was...
Toen ik thuis kwam, lag er een bestelling van bloemetjes en lint op me te wachten, dus wat een geslaagde dag hoor!
Ook kreeg ik van Anneke dit superleuke en héle mooie cadeautje! Wat een verrassing en zo'n mooie spulletjes die er in zaten. Ik heb er al iets van gebruikt hoor Anneke ;) Je zal het wel zien hehe!


En voor wie nog niet uitgelezen is... We hebben een huisje gevonden!!!! Ik ben echt dolgelukkig en ik kan niet wachten tot ik mijn eigen hobbykamertje kan inrichten!! Geef toe, dat is toch de belangrijkste kamer van het hele huis? haha

Kaartjes met de nieuwe spulletjes volgen zeker!!

Groetjes
** Evi **

3 opmerkingen:

  1. Hoi Evi, jij hebt ook hele leuke spulletjes gekocht :) En graag gedaan hoor! Altijd leuk om cadeau'tjes te geven he ;) Veel plezier met je spulletjes! Maar dat zal vast en zeker wel lukken!!
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nu kan je je weer eens goed uitleven met je nieuwe spullen! Fijn dat jullie een huisje vonden en inderdaad je hobbyruimte is hééééél belangrijk! :-)
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk hé zulke dagen, maar... gelukkig zijn ze niet elke week, dat zouden we niet overleven :-)
    Alles is leuk !!

    BeantwoordenVerwijderen