My lovely followers

dinsdag 9 augustus 2011

Succes

 Veel vrienden van me gaan verhuizen of zijn al verhuisd en geven binnenkort een housewarming. Ik kan maar beter voorbereid zijn en al aan de kaartjes beginnen.
Ik wou er eerst 'succes' op zetten, maar besefte dat ik toen een 's' als letter te weinig had. Dan werd het maar 'veel geluk'.
Ook hier weer de digi's gebruikt die ik gisteren heb aangekregen.
Zelf een bloem gemaakt met een Marianne Design stans. Hij zat niet snel in mekaar. Ik snapte maar niet hoe je dat ding moest draaien, zodat het een mooie bloem werd! Hulp is welkom :)
Na veel gepruts (ik moest bijna naar de wc van de zenuwen haha) ben ik er dan toch uitgekomen, denk ik maar dat lukte me geen tweede keer met de grotere bloem.
Geen probleem... Heb er dan maar andere bloemetjes naast gekleefd... Ook wat sleuteltjes van Whiff of Joy, omdat ze de sleutel van het huisje krijgen hé :)
En de aandachtige mensen hadden het natuurlijk al lang gezien.Ik heb niet echt genaaid op deze kaart... maar wel faux stitching.
Papiertjes van Eline's huis, letterstickers van Zeeman, doily van Blokker, bloemen van een stans en Ava papierwaren. De digi's komen van Hobby Paleis en ik denk dat ik dan alles genoemd heb.
Ik vind hem wel leuk geworden. Wat denken jullie er van?
Groetjes
** Evi **


**EDIT** Nu drukte ik te snel op publiceren, maar heb geen zin om alles opnieuw in te stellen, dus voor nog een kaartje zul je naar beneden moeten scrollen en dan doe je morgen maar alsof dit bericht er pas opstaat haha! ***

4 opmerkingen:

  1. Hallo Evi,
    Leuk gedaan met die uurwerkjes! Daar ga je zeker succes mee hebben!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een hele leuke kaart ! ik ken dat, dat plakken van bloemetjes, bij bepaalde personen gaat dat vanzelf, dan neem je dat mee naar huis en lukt het voor geen meter.... veel succes verder.
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoy evi
    nou ondanks dat je schreef over je probleempjes is het toch een mooie en leuke kaart geworden!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Evi

    Ik vind je kaartje erg leuk hoor!
    Springt er gelijk uit en helemaal geweldig met dat roze.

    XXX Kim

    BeantwoordenVerwijderen