My lovely followers

maandag 8 augustus 2011

Merry Christmas!


Een paar dagen geleden bestelde ik een aantal digi-afdrukjes (samen met nog wat spulletjes, maar die zijn nog onderweg via de post) en ik kon het niet laten om hier al meteen een afdrukje van te gebruiken en een kaartje mee te maken.
Weer mijn kerstvoorraad aan het bijwerken, want je kan nooit voorbereid genoeg zijn :)
Mijn leuke stempel van Whiff of Joy gebruikt en ingekleurd met Copics.
Ook enkele doodlestempels om de randen van het afdrukje te beïnkten met Distress inkt.
De digistempel van Hobby Paleis en de leuke blaadjes gekregen van Margo (waarvoor nog eens dank :)).
Papiertjes zijn van BoekenVoordeel, cardstock en Artemio.
Bloemetjes van Kruidvat, Boekenvoordeel en Magnolia.
Voor de rest de randen van het papier gedistresst en ik denkt dat dat het is wat het kaartje betreft.
Morgen volgt er nog een kaartje, want het was ideaal kaartjesweer vandaag!
Ik ben benieuwd wat jullie al van deze vinden.

Groetjes
** Evi **

Geen opmerkingen:

Een reactie posten