My lovely followers

vrijdag 24 februari 2012

Christmas Tilda?

 
Close-up van Tilda (de veegjes op haar wang zijn al opgelost :) )

Hallo iedereen! Gisteren eens wat geëxperimenteerd met mijn copics en geprobeerd om de plooitjes in de jurk goed te krijgen. Hiervoor had ik wel afdrukjes met jurkjes/rokjes nodig en deze Kerststempel was er zo eentje van. Vandaag heb ik er dan een kaartje mee gemaakt met leuke Eline's Huis papiertjes en ook leuke papiertjes uit de wintercollectie van Action vorig jaar.
Nu was ik vandaag echt verbaasd zeg! Ik donderdag naar de hobbybeurs voor copics. Geen copics te bespeuren. Ik denk: 'goed, geen probleem, ik ga wel naar Pipoos, daar hebben ze zo een hele toren staan'. Ja, niet dus! Blijkbaar zijn ze echt nog heel moeilijk te verkrijgen, want de leverancier levert ze niet meer en nu hebben ze Flexmarkers ter vervanging. Op zich ben ik er voor te vinden (ze hebben echt een hele aangename fijne punt) maar ik word er gek van om die twee kleurenkaarten met elkaar te combineren en geld om ze allemaal in één keer te kopen, heb ik pas als ik de lotto win denk ik. En dan moet je ze nog vinden op internet he :)

In ieder geval, hier is de materiaallijst voor het kaartje van vandaag:

Stempel ~ Magnolia
Kleurmedium ~ copics (die geven toch intensere kleuren dan de Derwents hé hoewel ik de Derwents ook heel fijn vind om te kleuren!)
Papier ~ Eline's Huis (winter) en Action
Lint ~ Van Uytsel en Marianne Design
Stickels ~ Diamond (op de stok) en Star Dust (op de vleugels)
Extra ~ brad gekregen van Margo en zilveren ijssterren van BoekenVoordeel

Met deze kaart doe ik ook mee met de Stamptacular sunday challenge *klik* waar je een charm moet gebruiken.
En aan de Winter Wonderland *klik* challenge , waar het thema 'glitter en bling is'

Nog een fijne avond verder en voor iedereen een leuk weekend!

8 opmerkingen:

  1. Leuk kaartje Evi! Ik weet wel dat Elke verschooten de copics blijft volgen. Ik heb er ook al tamelijk wat en ik vind de kleurencombi's tussen de 2 ook niet makkelijk. Je moet het allemaal zelf uitzoeken en dat is een werkje hoor!
    Dus na de beurs kan je zeker nog bij Elke terecht!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hey evi, copics vind je ook bij Lucas Creative (prijs weet ik niet) en bij Schleiper (3,35 per stuk), daar hebben ze alle kleuren nog en blijven ze bijkopen, want het is eigenlijk niet voor hobby, wel voor academie. Bij Lucas Creative is het komende weekend 20 % op alle aankopen, daar hebben ze de ovalen (Sketch) en de Ciao. Misschien effe checken ?
    Veel succes
    leuke kaart nog trouwens,
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Evi wat een prachtig kaartje ! Die plooitjes zijn erg mooi geworden en je kan inderdaad Sketch Copics bij Elke kopen of Ciao bij Schleiper, da's ook in Antwerpen.
    Ik begin ook niet aan de Flexmarkers, je kan wel bezig blijven ! In Mechelen staan ze vast ook nog wel met Copics !
    Ik heb me ook redelijk deftig gehouden hoor :)
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De plooitjes zijn erg mooi gelukt.

    Groetjes Charlotte & Lieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi evi
    vind je kaart echt heel leuk geworden en zo ook de plooitjes en hoop dat je snel een goed adresje vind voor je copic's
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I love the way you have coloured Tilda in. Thank you for joining us at Winter Wonderland this week love Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. What a beautiful card I love the way you have coloured Tilda in. Thank you for joining us this week at Winter Wonderland love Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ove all the glitter makes this so pretty, thank you so much for joining us this week at the Winter Wonderland
    Kate hugs xx
    ps I have candy if you are interested :)

    BeantwoordenVerwijderen