My lovely followers

zondag 19 februari 2012

sweet little baby


Hallo iedereen. Kennen jullie de site van blogblom *klik* al? Als dit niet zo is, zou ik het je echt aanraden! Ze maakt zo'n mooie, unieke creaties. Ik vraag me echt af hoe haar hobbykamer er uitziet :) Ze werkt echt met alles (waaronder ook veel verf op haar kaartjes = leuk!) Echt, als ik een keertje totaal geen inspiratie heb, ga ik even naar haar site en hups... een idee is weer geboren.
In ieder geval... Vorig jaar plaatste ze een jaaroverzicht in kaartjes op haar blog en toen vond ik deze kaart *klik*. Ik ben al van in december aan het zeggen dat ik die kaart zou namaken maar natuurlijk met mijn eigen draai hé. En voila, eindelijk is dat vandaag dan gelukt.
Ik vind het ook heel speciaal dat ik er in geslaagd ben om een volledig witte kaart te maken die er naar mijn gevoel niet 'te wit' of 'te kaal' uitziet. Jeej!

en naar goede gewoonte zet ik hieronder nog even de materiaallijst:

Stempel ~magnolia (mijn favoriet aller tijden) - Eline's baby collectie en post card collection
Kleurmedium ~ Derwents 
Papier ~ verschillende witte cardstock en postkaartpapier uit Hema, ook wat geribbeld wit papier
Lint ~ BoekenVoordeel
Doily ~ Cheery Lynn stans
Extra ~ knoopjes, nietjes en een vormpje dat ik eens van Margo heb gekregen.

Ik ben erg benieuwd naar jullie reacties over deze witte kaart!
En blijf kijken... want woensdag volgt er ... jawel ... nog een witte kaart!

Groetjes

8 opmerkingen:

  1. oh Hun this is one really beautiful card love that image and such gorgeous detail hugs Cherylxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi evi
    vind het knap dat je een witte kaart hebt gemaakt en dat de kaart toch warm overkomt,zelf lukt mij dat niet hoor:-))
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel knappe kaart hoor!
    grtjs
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Och, wat een mooi kaartje is dit geworden zeg!!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. woww wat een mooi kaartje is dit geworden

    Liefs Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Evi,
    je kaartje is de max en jij bent een ongelooflijke schat !
    Ik kreeg vandaag een prachtige verjaardagskaart en superveel leuke spulletjes erbij !
    Wat ontzettend lief van je ! Het krikte me enorm op want ik heb een klein accidentje gehad en lig een beetje in de kreukels ...
    Ga je naar de beurs ? Dan komt het er misschien eindelijk eens van om elkaar te ontmoeten ...
    Heel erg bedankt
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen