My lovely followers

maandag 13 februari 2012

Hi there!


Hallo iedereen op deze mooie maandagochtend! Het weekend ligt weer achter ons, maar ik heb iets om naar uit te kijken. Laatste werkweek en dan hebben we weer een weekje vakantie. Daarna hebben we een projectweek. Ik ben echt benieuwd! Natuurlijk moeten we daar morgen nog eventjes eerst over vergaderen, maar dat hoort er nu eenmaal bij.
In de week vakantie misschien ook eens best aan mijn rapporten beginnen haha!
Vandaag heb ik weer een schattige Whimsy Digi op het menu staan. 
Hij lag al lang ingekleurd te wachten om verwerkt te worden.
Mijn prachtige 'Marrocan Style papier' (nou ik vind het toch zoiets hebben) van My Mind's Eye gebruikt. Dat blok geraakt echt nooooooit op volgens mij :)
Ik had niet echt iets in mijn gedachten, dus ben ik maar wat papiertjes beginnen leggen op verschillende plaatsen, beginnen distressen en krullen en restjes gebruiken die hier ook nog op mijn bureau aanwezig waren en voila. Hopelijk vinden jullie het ook iets geworden!

Hieronder eventjes kort de materiaallijst:

Papier ~ My Mind's Eye
Stempel ~ Whimsy Digi
Kleurmedium ~ Derwents
Extra ~ lint, splitpennen en geribbeld cardstock
Distress inkt ~ Brushed Carduroy

Ziezo, nog een fijne maandag gewenst aan iedereen!

Groetjes

7 opmerkingen:

  1. Een grappige kaart heb je gemaakt, ja hier krijgen de kids ook een weekje vakantie,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig kaartje is dit, super leuk!!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi evi
    wat een grappige kaart als je naar dat kereltje kijkt schiet je vanzelf in de lach!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een onwijs gaaf kaartje, super!!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Evi, wat een grappig mannetje is dit! Echt een hele leuke kaart. Dankjewel voor je commentaar op mijn zonder lijnen kaart. Het modelletje is niet echt heel veel werk, dat valt reuze mee. Kijk maar eens op Elke kaart een feestje, daar staat het prima uitgelegd. Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bedankt voor je leuke reactie en ik ben gelijk volger geworden!!! Leuke kaarten zeg!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen