My lovely followers

vrijdag 21 april 2017

45 jaar getrouwd shadowbox


Aaaah.. vrijdag. Bijna weekend! En ik hoef vandaag maar tot half één te werken. Dat is altijd zo met de vroege op mijn nieuwe werk. Love it!
Hebben jullie plannen voor het weekend? Ik ga wat quality time doorbrengen met mijn man. Daar kan ik tegenwoordig zo van genieten. Als ik nu klaar ben met werken, ben ik echt klaar. Geen opzoekwerk, geknip, geplak en gelamineer meer. Geen rapporten meer, geen zorgfiches invullen, ...
Niet zo veel vakantie meer ook niet, maar ach. Je kan niet alles hebben :D

Ik volg nog wel een thuiscursus administratief bediende, maar dat kan ik volledig doen in mijn eigen tempo. Zolang ik mijn examen maar binnen het jaar ga afleggen. Moet lukken, volgens mij.

Hebben jullie trouwens de shadowbox van Marianne Design gezien? Toen ik het zag, werd ik er meteen verliefd op. Oké, hij was wat prijzig in aankoop. Maar eerlijk is eerlijk. Daar kreeg je wel veel voor terug. En ik heb 'm echt al een aantal keer gebruikt.
Alleen jammer dat ik één onderdeeltje per ongeluk mee heb opgeruimd met de rest van mijn spullen. Ik vrees recht de vuilnisbak in. Niks aan te doen. Er zijn ergere dingen in de wereld.

Dit kaartje was ook weer in opdracht. Een beetje ton-sur-ton met al dat wit. En in het echt was hij zoveel mooier. Ik moet echt leren om mooiere foto's te nemen haha!

Bedankt voor het kijken en tot de volgende keer maar weer!

Lieve groetjes,


3 opmerkingen:

  1. Hahaha ja, foto's nemen is een kunst op zich. Herkenbaar. Maar volgens mij is er niets mis met deze foto. Kaartje ziet er mooi uit. Wat heerlijk dat je om half één al klaar bent. En dan ook écht klaar bent. Geniet van het weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje, echt uniek. Pas miste ik ook een malletje met bloemetjes van MD. Niet meer gevonden...w.s. ook richting prullenbak. Oeps. Fijn dat je het naar je zin heb op je werk. Klaar is nu echt klaar en dat is goud waard. Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi gedaan! Ik heb die mal ook, (tweedehands gekocht) maar nog niet gebruikt. Moet ik nodig doen! Ja, ik herken het. In het onderwijs ben je thuis nooit echt klaar. Nu ik in de zorg zit ben ik klaar als ik thuis ben van mijn werk. Het heeft allemaal voor- en nadelen. Belangrijkste: doen waar je gelukkig van wordt!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen