My lovely followers

dinsdag 18 april 2017

Trouwpakketje


Een maand na onze trouw was het de beurt aan Jim zijn broer.
Ze vroegen centjes. Geld in een enveloppe steken, vond ik voor een trouw maar wat gewoontjes. Ik bedacht dat ik daar wel creatiever mee kon omspringen.


Ik maakte een doos met wat spullen in.
Twee kaarsjes, twee cakejes, een confettikanon, wat gelukwensen ...


En in de Action vond ik een leuk gadget.
Hier stak ik allemaal centjes in (losse "rosse" en uiteraard ook wat groter geld).
Ik liet dit gadget de inspiratie zijn voor mijn kleurenkeuze.


En zo zag de doos er helemaal gevuld uit.


Ook de kaart die ik voor het ps getrouwde paar maakte, mag even in de aandacht staan.
Ze waren er heel blij mee en de bruid gaf me mee dat de kaart zeker in haar trouwboek ging komen.
Daar doen we het voor, hé.

Bedankt voor het kijken en tot de volgende keer maar weer!

3 opmerkingen:

  1. Wat fijn zeg, daar ben je weer ! Erg leuk om mijn maandag te beginnen met deze vrolijke post ! Dat Action-gevalletje is echt geweldig leuk ! Heel tof inderdaad om toch iets speciaal te doen met de centjes ! De kaart is ook echt geweldig en wat leuk dat die in het trouwboek komt !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een origineel cadeau! Ziet er feestelijk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk Evy! Daar ben je nog super druk mee geweest, maar dat is wel goed gewaardeerd.
    Hoe vond je het! Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen