My lovely followers

donderdag 20 april 2017

Rijbewijs


Op het moment dat ik gepland heb om dit bericht te laten verschijnen (zeven uur 's morgens) ben ik al een uur aan het werk. Lekker vroeg (ik kan het echt niet gewoon worden, hoewel ik een ochtendmens ben), maar dan heb je ook weer vroeger gedaan met werken. En dat is wel het leuke eraan!

In opdracht van een vriendin maakte ik dit kaartje.
Ze is een enorme fan van goud. Je ziet het niet zo heel duidelijk, maar dat heb ik wel gebruikt op deze kaart.
Lekker druk, maar dat mag ook wel eens. Het hoeft niet altijd CAS te zijn.

Bedankt voor het kijken en tot de volgende keer maar weer!

3 opmerkingen:

  1. leuk kaartje, zeker als je van wat goud houdt, geslaagd
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zes uur beginnnen? Das vroeg! Je drukke kaart is hartstikke leuk. Grappig detail vind ik dat omgevouwen hoekje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk kaartje! En da's wel heel vroeg zeg!! Succes!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen