My lovely followers

maandag 17 april 2017

Een paar sfeerbeelden


Eerst en vooral aan iedereen bedankt voor de mooie verwelkoming terug in blogland.
Het doet me deugd om te zien dat jullie me nog steeds niet zijn vergeten en enthousiast zijn over mijn carrièrewending en mijn volgende creaties.

Om jullie mijn mooie dag toch (voor een deel) niet te onthouden, besloot ik om een aantal sfeerbeelden van onze trouw op internet te gooien.
Hoewel het toch heel moeilijk kiezen was, zijn hier een aantal van mijn favorieten...

Op de bovenste foto was het ja-woord net gegeven.


Daarna foto-moment waar mijn bruidsmeisjes natuurlijk niet mochten ontbreken.


I love this picture.



En hier was alles samengezet van een aantal dingen die ik zelfgemaakt had, zoals de plaatsnaamkaartjes op de tafel, het gastenboek, ...


En dit vind ik een geweldige foto. 
Zien jullie die sjaal die ik aan heb? Dat is een bruidsjaal die mijn mama speciaal voor mij helemaal zelfgemaakt heeft. Uuuuuuuren breiwerk zitten er in. En toen ze de eerste eindelijk klaar had, slaagden de honden van mijn mama er in om hem kapot te doen. Dus is ze helemaal terug opnieuw begonnen. Ongelooflijk toch! Op de foto zie je het niet, maar er zitten nog een flink aantal Swarovski kristalletjes in ook. Bedankt mama om deze sjaal voor mij te breien. Ik heb 'm echt nodig gehad.
De dame links was mijn getuige trouwens. Ze heeft de hele dag de benen van onder haar lijf gelopen om mij overal droog te krijgen! Ze zorgde ervoor dat ik een paraplu boven mijn hoofd had tijdens de regenbuien, ze zorgde er voor dat mijn sleep altijd mooi lag, en dat ik er de hele dag prachtig uitzag en gewoon kon genieten. Daar ben ik haar eeuwig dankbaar voor!

3 opmerkingen:

  1. Oh Evi wat een prachtige foto's ! En wat heeft je mama een prachtige sjaal voor je gemaakt ! Tot 2 keer toe zelfs ! Zo leuk om dit te lezen ! Jullie stralen ook echt en zijn duidelijk zo verliefd ! Echt mooi om te zien !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige serie van een stralend bruidspaar! Volgens mij heb jij een hele lieve moeder!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat jij ons meeneemt bij jouw bijzondere dag. Prachtige foto`s en wat zien jullie er mooi uit. Ooh en die sjaal....heel bijzonder en goud waard. Geniet nog maar lekker na aan de hand van de foto`s en herinneringen.

    BeantwoordenVerwijderen