My lovely followers

zaterdag 22 april 2017

50 jaar getrouwd



Om even in de trouwsfeer te blijven...
Ook dit was een kaartje in opdracht van een vriendin.
Altijd leuk die opdrachten. Dan hebben je kaartjes ook weer meteen een bestemming.
Een groot aantal snijmallen van Marianne gebruikt. Die heeft tegenwoordig zo'n leuke spullen zeg! Ik kon er echt niet aan weerstaan. *guilty pleasure* En een hartjesslinger met m'n silhouette uitgesneden (net als al dat gras). Ik heb me toch maar een snijmal met gras aangekocht. Dat duurt echt laaaaaang om al die grassprietjes uit te snijden zeg! Haha!

Ik hoop dat jullie het een beetje leuk vonden om er naar te kijken.
Ik heb er lang aan gezeten om het te maken, maar ik vond het helemaal geweldig om te doen.
En 50 getrouwd. Dat is toch echt bewonderenswaardig! Ik vraag me af of ik daar ooit kom. Dan ben ik 80! Craaaaazy!!

Bedankt voor het kijken en tot de volgende keer maar weer

Lieve groetjes

2 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig werkje!
    Bij 50 mag zeker veel goud!
    Bedankt voor je ontzettend leuke reactie op ons winkeltje! ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Evi,
    zeker leuk om te zien! En het is echt een prachtige kaart geworden zeg. Zo leuk met de slinger en de diepte die je erin hebt weten te krijgen!
    Ik hoop dat je het gaat halen, 50 jaar getrouwd. Mijn ouders waren in december 55 jaar getrouwd! Zo bijzonder en fijn!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen